About Me

Youth. Self Proclaimed (or maybe just a lofty fantasy) global citizen. Idealist. Wants to change the world. Thus crazy like hell. Has issues with sloth! (how am i supposed to change the world now?) Dreamer and wanderer

Friday, April 29, 2011

Dies Irae (translated)

Spanish to chinese

我挂晾
来自太阳的记忆
我做了招标
昨天的怀旧

而且我不会哀悼
但我不能忘记
所有荒凉
这带来的海神

哦!

模具irae马力士放逐法师是(X5的)
放逐法师是

当太阳的呼喊
她的眼泪
黄金和痛苦

融白人
盖亚是淬火和哭泣

地球出汗恐怖死亡
白贪婪的上帝的名义
天空在哭泣,我做的水坑
我觉得我的生命在我面前溜走

不要忘了我
现在我要去一个遥远的地方
当你感到恐惧
如果没有告别生活

我将离开
安装在海风
我住在你的记忆
并睡在你的心

现在我的火山,自然灾害
全球变暖
没有人能淹没我的哭泣声
好吧,昨天获悉愤怒游泳

不要忘了我
现在我要去一个遥远的地方
当你感到恐惧
如果没有告别生活

我将离开
安装在海风
我住在你的记忆
并睡在你的心

和黎明,黑暗死亡
我要回来,我会飓风
我挂晾我对太阳复仇
最后达到最终报复

哦!

不要忘了我
现在我要去一个遥远的地方
当你感到恐惧
如果没有告别生活

我将离开
安装在海风
我住在你的记忆
并睡在你的心

马力士放逐法师是模具Irae(的X3)

Chinese seems more poetic than english translation so yea. AND DONT ASK ME FOR THE MEANING OF IRAE

No comments:

Post a Comment

Wants

  • fire...
  • & Good company
  • Pretty much thats all...